Reklama
ogłoszenia społecznościowe
To cykl małych ogłoszeń w jednorodnej szacie graficznej, dotyczącej jakiegoś istotnego zdarzenia, produktu lub towaru, za zachowaniem zasad widoczności i optymalizacji treści.
strony mediów społecznościowych
To projekt jednorodnego wyglądu graficznego w mediach społecznościowych, rozpoznawalnego i dedykowanego dla nas konkretnie. Ma to na celu tworzenie marki i jednorodności graficznej, tak aby wyprowadzić rozpoznawalność marki, logo /znaku/ i naszej firmy w mediach społecznościowych.
Logo i logotypy
Logo to unikalna i charakterystyczna forma graficzna, stylizowany napis, symbol lub inna forma ekspresji graficznej służąca do identyfikacji marki, przedsiębiorstwa bądź organizacji. Umieszcza się je na materiałach drukowanych, reklamach, artykułach piśmienniczych, budynkach i pojazdach.
Wizytówki
Wizytówka w sensie poligraficznym jest drukiem akcydensowym. Wizytówka to zazwyczaj prostokątny, podręczny kartonik, zapisany treścią zależną od rodzaju wizytówki. Towarzyszy chwilom nawiązywania znajomości, stając się elementem konwenansu. Jest oznaką uprzejmości i szacunku, a współcześnie może też pełnić funkcje reklamowe.
Zapowiedzi miotów
Graficzne zapowiedzi miotów, planowane mioty, kocięta i szczenięta na sprzedaż oraz koty i psy dorosłe na sprzedaż, na współwłasność, na warunek lub do oddania.
Banery facebooka
Profesjonalny banner cyfrowy na facebooka (facebook cover). Indywidualny, dedykowany banner graficzny który będzie pełnił rolę oprawy graficznej strony na facebook'u.
Kartki okolicznościowe
Kartki okolicznościowe, często w formie karnetu, z grafiką lub ilustracją tematycznie nawiązującą do okoliczności, świąt, zaopatrzone w logo i/lub slogan reklamowy.
Plakaty
Plakat (z niem. Plakat, z niderl. plakaat, z fr. placard ‘tablica z afiszem’) – rodzaj wyrobu poligraficznego zaliczany do akcydensów. Druk jednostronny dużego formatu (co najmniej A3), o charakterze informacyjnym, ale czasem również propagandowym służący do umieszczania w stałych, publicznych miejscach (rozklejany, umieszczany w witrynach).
Księga znaku
Podstawowa Księga Znaku to standaryzacja logo – opis budowy logo i przykłady jak należy znak stosować dla prawidłowego używania. Rozbudowana księga to bardziej szczegółowe opracowania oraz konkretne projekty realizacyjne z użyciem logo i logotypu (WWW, samochody, reklama zewnętrzna itp). Zasad w niej zawartych powinno się bezwzględnie przestrzegać dla dobra i jednorodnego wizerunku firmy.
Digital art
Sztuka cyfrowa to dzieło lub praktyka artystyczna wykorzystująca technologię cyfrową jako część procesu twórczego lub prezentacji. Od lat 60. do opisu tego procesu używano różnych nazw, w tym sztuki komputerowej i sztuki multimedialnej. Sztuka cyfrowa sama w sobie jest objęta szerszym pojęciem sztuki nowych mediów.
Okładki książek
Okładka – zewnętrzny element książki, trwale połączony z blokiem książki. Okładka jest wizytówką książki i przynależy reklamie, dlatego jej wykonanie powinno zachęcać czytelnika do lektury i w odpowiedni sposób informować go o treści książki.